donderdag 16 oktober 2014



Nog een reactie:


Om mijn kindjes naar Jonathan zijn feestje te kunnen laten gaan heb ik een oproep geplaatst bij Lets Mechelen:

Ik doe mee aan een inleefweek armoede in Mechelen georganiseerd door geknipt.

Het idee is dat je een weekbudget krijgt waarmee je al je uitgaven van die week moet doen. Af en toe valt er een extra uitgave in de bus. (Meer info vind je hier: http://inleefweekarmoede.blogspot.be/p/blog-page.html)

Ik heb zonet een (fictieve) uitnodiging gekregen voor een verjaardagsfeestje van Jonathan. Mijn kindjes mogen naar zijn feestje gaan, maar moeten een cadeautje meenemen.
Een cadeautje past echter niet meer in mijn weekbudget en ik zou mijn kindjes dus niet naar het feestje kunnen laten gaan.

Mijn oproep is of er mensen zijn die iets liggen hebben dat bruikbaar is om cadeau te doen op een verjaardagsfeestje en die dat willen letsen....Iets dat je zelf ook aan je kinderen zou meegeven naar een feestje.

Dat mag gerust iets kleins zijn (kleurboek dat nooit gebruikt is, kleurtjes,,tof voorleesboekje, een spelletje)

Ik heb 2 meisjes waarvan de oudste 3,5 is. Iets unieks voor die leeftijdscategorie is dus het leukst.
Andere dingen mogen ook. Als ik er zelf niks mee kan doen, schenk ik het weg.

Het resultaat kan je zien in bijlage.

Geweldig toch! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten